Echte Leven

Rollenspel Echte Leven.
Plaats reactie
xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 07-08-2013 22:10

Chloe

'Naah, ik moet eerst auditie nog doen. Misschien ben ik wel niet goed genoeg, ik ga dus nergens van uit. Ik ga gewoon mijn best en we zullen zien war het schip strand. ' Legde ik hem met een glimlach uit. 'Maar stel ik heb het geluk aan mijn zijde, dan waarschijnlijk wel. Het boek is in ieder geval een besteller dus iedereen heeft hoge verwachtingen van de film.' Ik borg alles weer netjes op. 'Ik zal je de badkamer wijzen.' Eenmaal boven opende ik de deur naar de badkamer. 'Hier is het.'

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 07-08-2013 22:12

Tyler
Ik kijk dr dankbaar aan en loop de badkamer in. 'bedankt.' Zeg ik zacht en glimlach even. Ik bekijk de douche kort en draai me dan naar dr om. 'Zou.. je mn kleren nog willen wassen?' Vraag ik voorzichtig. 'Het hoeft niet.' Voeg ik er direct aantoe.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 07-08-2013 22:20

Chloe

'Natuurlijk wil ik dat.' Glimlachte ik. 'Alleen jij bent zo klaar met douchen en dan is jou kleding nog niet schoon, laat staan droog. ' Dacht ik hardop, peinzend beet ik op mijn lip terwijl ik met mijn schouder tegen het kozijn van de deur leunde. 'Ik verzin wel iets, ga maar douchen en gooi je kleding maar naar buiten.'

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 07-08-2013 22:28

Tyler
Ik kijk haar opnieuw twijfelend aan, maar stem dan in. 'Goed.' Mompel ik zacht en trek de deur dicht. Ik trek mijn blouse uit en ga voor de spiegel staan. Een diepe zucht verlaat mijn mond bij het zien van mezelf. Ik zet de douche vast aan en wacht tot die de juiste temperatuur heeft. Ik kleed me langzaam aan uit en pak mijn kleren vast. Even twijfel ik weer, voor ik ze om de deur gooi en deze op slot draai. Ik haal diep adem en stap onder de douche. Een zachte kreun van genot verlaat mijn mond bij het voelen van het heerlijke water over mijn lichaam.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 07-08-2013 22:38

Chloe

Ik vond een jogginsbroek in mijn vader kledingkast die hij wel moest pakken. De kleding die ik bij elkaar had geraapt legde ik netjes bij de deur terwijl ik zijn kleding in de wasmachine stopte. Met mijn gedachten bij dit weekend liep ik mijn kamer in om daarna op mijn bed te gaan zitten. Mijn bruine krullen bond ik in een knot om daarna het script weer vast te nemen. De woorden probeerde ik zo goed mogelijk in me op te nemen, ik zou net zo lang doorgaan totdat ik woorden perfect kende.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 07-08-2013 22:48

Tyler
Ik sluit genietend mijn ogen terwijl het water in mijn gezicht straalt. Ik haal mijn handen door mijn haren en zucht diep. Ze gaat dit weekend weg.. En misschien blijft ze daarna wel altijd weg, als ze het haalt.. Natuurlijk haalt ze het. Ik leun met mijn hand tegen de muur en staar naar de vloer. De ondertussen koude stralen strelen mijn rug. Ze is het enige dat ik op dit moment heb. De enige om mee te praten, om bij te zijn.. Waar ik me goed bij voel. Niet goed, gewéldig. Ze doet mijn lichaam telkens gloeien en mijn gedachten op hol slaan. Ik haal even diep adem en wrijf met mijn handen over mijn gezicht. Maar ik mag haar niet in de weg van haar dromen staan, ze heeft het recht die te volgen. Ik doe naar een tijdje de douche weer uit, pak een handdoek en sla die rond mijn heupen. Ik bekijk mezelf weer in de spiegel en walg van me. Ik ben knap, dat zeker.. Maar ik walg van wat ik allemaal gedaan heb.. Ik open de deur langzaam om te zien of er iets voor me ligt. Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik tot mijn opluchting een broek vind. Ik droog me af en trek de broek aan, waarna ik de badkamer uitloop. Op zoek naar Chloe. Ik klop zacht op de slaapkamerdeur als ik haar zie zitten en leun tegen de deurpost.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 07-08-2013 23:08

Ik bedoelde kleding, dus niet alleen broek hihi

Chloe

Met een glimlach las ik de geweldige woorden, ik zag het al helemaal voor me. Ebony was een erg sterk personage. Het was een meisje dat eerder alles had, een typisch verwend kreng. Maar na de dood van haar vader was ze alles kwijt, maar nooit had ze opgegeven. Nee, ze was verder gegaan. Haar vriendinnen was ze zelfs kwijt, maar nee ze gaf niet op. Daar was ze te koppig voor. Ik schrok op toen ik wat hoorde, uit het niets stond hij daar in de deurpost, automatisch glimlachte ik. 'Heee.' Oke hij zag er geweldig uit, dat lichaam... Ik verplichtte mezelf weg te kijken. Kom op Chloe, doe normaal, kwijl niet zo, gedraag je.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 07-08-2013 23:14

Oh excuseeeemoi. ma Tyler is gewoon zo :shock: .. hahaha xd.

Tyler
Ik grijns en loop langzaam op haar af. óoohh, wat wilde ik haar nu graag zoenen. Wat houd me eigenlijk tegen? 'Chloe..' Fluister ik zacht en ga voor haar staan. 'Ik weet zeker dat je die rol krijgt. Je bent geweldig, knap..' Ik pak het script van haar over en leg het naast haar neer. 'En ik ben bang dat ik je kwijt raak.' Fluister ik nog zachter en kijk haar even recht aan. 'Ik wil je niet kwijtraken.. Je weet half niet hoe bijzonder je voor me bent.' Ik slik moeizaam en laat me dan gaan. Ik leg een hand in haar nek en de ander in haar zij, waarna ik mijn lippen op de hare druk. Ik houd haar stevig, maar niet te strak, vast.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 07-08-2013 23:27

Chloe

Hij kwam dichterbij en ik voelde mijn hartslag direct verhogen. Zijn woorden zorgde er alleen maar voor dat ik het nog warmer kreeg. Hij nam het script uit mijn handen en ging verder. 'Tyler, ik-k...' Voordat ik ook maar had kunnen protesteren had hij zijn lippen op de mijne gedrukt. Mijn lippen branden bij de aanraking, terwijl zijn lippen juist zacht voelden en echt perfect voelde op de mijne. De gevoelens overdonderde me, dit was zo fout. Ik kwam na enkele seconde terug bij de realiteit en voor ik het wist had ik hem van me af geduwd en had mijn handpalm zijn wang geraakt. 'Waag dat niet nog eens te doen.' Gromde ik en snoof. Direct had ik de afstand vergroot tussen ons.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 07-08-2013 23:39

Tyler
Ik grijp haar pols vast als ze me een klap verkoopt, maar laat deze weer los. Ik begin sneller adem te halen en kijk haar kort aan, voor ik de kamer uitloop. 'Godver..' Ik ram hard een openstaande deur dicht en loop verder. 'Klootzak!' Grom ik boos tegen mezelf en stomp tegen de deur aan. Ik storm naar beneden en trap tegen de bank. Ik kijk om als Ethan me geschrokken aankijkt en stop direct. 'Er is niks.. Sorry.' Zeg ik direct en loop langzaam naar hem toe. 'Ik was even boos.' Ik pers met alle moeite een glimlach op mijn gezicht en kijk het kleine jongetje aan.
Ik ga op de bank zitten en verberg mijn gezicht in mijn handen, terwijl ik probeer weer rustig adem te halen. Waarom raak ik zo snel opgefokt.. Ik haal een paar keer diep adem en veeg met mijn handen door mijn gezicht. 'Domme, domme.. klóótzak. De hele tijd weet je je in te houden. En nu.. Godver.' Vloek ik fluisterend op mezelf terwijl ik alweer ben opgestaan en geirriteerd ben gaan ijsberen. 'Nu kun je het wel schudden he.' Grom ik en leun tegen de muur aan.

Plaats reactie