Echte Leven

Rollenspel Echte Leven.
xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 07-08-2013 23:55

Chloe

Verbijsterd en gespannen keek hem na, niet in staat om ook maar nog een woord te zeggen. Ik schrik wanneer een deur dicht word gesmeten en hoor hem daarna vloeken en tieren. Mijn ademhaling ging gehaast en even sloot ik mijn ogen. Toch voelde ik een soort angst nu, zijn reactie was heftig geweest. Na minuten lang stil te hebben gezeten op het bed liep ik naar de wasmachine en stopte zijn kleren vervolgens in de droger. Ik ademde diep in om daarna naar beneden te lopen. Hij liep heen en weer, duidelijk gespannen. Schuldbewust keek ik zijn kant op. Vervolgens gleed mijn blik naar Ethan die Tyler nauwlettend in de gaten hield

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 08-08-2013 00:11

Tyler
lk kijk niet om als ze beneden komt, maar lk weet dat ze er staat. lk wacht tot lk weer wat gekalmeerd ben en kijk dr dan pas aan. 'Het spijt me..' Mompel lk zacht en zucht teleurgesteld. 'Echt. lk.. lk wilde het niet, lk liet me gaan. Het was niet mn bedoeling.' Mompel lk met een schorre stem. lk blijf ongemakkelijk haar kant op kijken, ze moest ls weten hoeveel moeite het me koste om bij haar weg te lopen. Dat ging tegen mn lnstinct ln. Vader had het me altijd anders "geleerd"..

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 08-08-2013 00:18

Chloe

'Het maakt niet uit.' Ik probeerde het zo overtuigend mogelijk te laten klinken. 'Kom.' Ik liep alweer richting mijn kamer. Ik wilde niet dat Ethan dit zou mee krijgen, hij zou zeker weten alles aan vader vertellen wanneer hij zich een keer tegen mij zou richten. 'Het spijt me dat ik je sloeg, je overrompelde me nogal.' Ik was vast amper hoorbaar, ik leek nogal moeilijk mijn stem te kunnen vinden. Ik was terug op mijn bed gaan zitten en keek hem nu aan, afwachtend op zijn antwoord.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 08-08-2013 00:21

Tyler
lk blijf ongemakkelijk ln de deuropening staan en kijk haar onderzoekend aan. lk haal mijn schouders langzaam op en staar naar de grond. 'Je had er alle recht toe.' Mompel lk zacht. lk wist me geen houding te geven.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 08-08-2013 00:28

Chloe

'Nee dat is niet waar, ik had het ook anders op kunnen lossen.' De frustratie vanwege mijn eigen domme actie was waarschijnlijk duidelijk hoorbaar. Ik speelde met de armband rond mijn pols. Rustig stond ik op toen het stil bleef en liep naar de droger toe om zijn kleding te pakken. 'Alsjeblieft.' Ik gaf zijn kleding aan hem en glimlachte zwakjes. Het was nu heel erg ongemakkelijk geworden.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 08-08-2013 00:36

Tyler
lk pak de kleding over en kijk haar recht aan. 'lk beloof je dat lk je hierna met rust laat.. En naar het park ga.' Mompel lk zacht en loop richting de badkamer om me om te kleden. lk neem de andere kleren weer mee terug en leg die voorzichtig op de rand van het bed.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 08-08-2013 00:50

Chloe

Zijn lippen hadden perfect op de mijne gevoeld, zijn aanrakingen liet mijn huid in vuur en vlam staan. Ik verlangde naar hem, ookal wilde ik het niet toegeven. Ik bromde wat onverstaanbaars om vervolgens mijn hoofd te schudden. Door mijn eigen fout had ik het nu verpest. Mijn verstand zei me dat dit het juiste was terwijl mijn hart naar me schreeuwde dat ik hem tegen moest houden. 'Als dat is wat je wilt. ' Het was mijn mond al uit eer ik erg in had.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 08-08-2013 08:15

Tyler
'nee natuurlijk ls dat niet wat lk wil..' Grom lk vol ongeloof en kijk dr lichtelijk geïrriteerd aan. 'Alsof lk voor mn plezier tussen de ganzen slaap!' lk lach even spottend en schud mijn hoofd. 'Wat lk wil ls niet belangrijk..' Zucht lk. 'Het ls toch wel duidelijk genoeg dat je het te druk hebt. En dat jij en je vader me hier beide liever niet hebben...' Voeg lk er mompelend aan toe en leun weer ln de deurpost.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 08-08-2013 19:59

Chloe

Ditmaal ontsnapte mij een spottend lach. 'Als jij er dan heilig van overtuigd ben dat ik je hier niet hebben wilt, geef me dan een goede reden dat ik een ruzie met mijn vader op spel zet door jou te helpen? Ik had je ook gewoon aan je lot over kunnen laten, maar dat heb ik niet gedaan.' Ik was opgestaan en ijsbeerde nadenkend door mijn kamer. Charlie verplichtte me niet uit de buurt te blijven van Tyler omdat hij het me niet gunde, maar omdat hij wist van zijn daden en reputatie. Hij wilde gewoon niet dat hij me pijn zo doen of iets. Mijn kaken had ik stevig op elkaar geklemd.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 08-08-2013 20:03

Tyler
Ik volg haar een lange tijd zwijgend met mijn ogen, nadenkend over een goede reden.. 'die weet ik niet.' Mompel ik zacht. 'Ik snap niet waarom je het voor me doet.' Zeg ik eerlijk en staar naar de grond.

Plaats reactie