Echte Leven

Rollenspel Echte Leven.
xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 09-08-2013 21:01

Chloe


Even had ik hem recht aangekeken, twijfelend. 'Omdat jij vanaf dag een al gewoon tegen mij doet, niet direct vooroordelen had of iets dergelijk en dat waardeer ik gewoon. Sowieso wilde ik je gewoon niet aan je lot overlaten.' Ik perste nu een geforceerde glimlach zichtbaar op mijn gezicht. Ik kon niet langer meer stilstaan en begon weer wat heen en weer te lopen.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 09-08-2013 22:32

Tyler
'Wil je alsjeblieft blijven stil staan?' Zucht lk ongemakkelijk en leun met mijn hoofd ook tegen de deurpost. lk staar haar een lange tijd weer aan en kijk dan naar de grond. 'Dat ls aardig van je..' Fluister lk zacht en stop mijn handen ongemakkelijk ln mijn broekzakken. lk wist me niet echt een houding te geven.. Ze ls zo aardig voor me en dan gedraag lk me zo belachelijk..

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 11-08-2013 17:10

Chloe

Abrupt ging ik stil staan toen hij vroeg of ik stil wilde staan, ik keek hem wat ongemakkelijk aan en kauwde vervolgens op mijn onderlip. Een kleine glimlach begon zich nu te vormen rond mijn lippen. 'Ben ik ook.' Grijnsde ik en keek hem iets wat speels aan. Terug liet ik me op mijn bed vallen en mijn ogen gleden naar het script. Dit weekend, het zou geweldig worden, maar ook echt zenuwslopend.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 11-08-2013 19:10

Tyler
lk volg haar blik en loop langzaam op het script af. Nieuwsgierig pak lk het vast en lees een bladzijde. 'Heb je hier hulp bij nodig?' Vraag lk zo normaal mogelijk. 'Of hoef je het niet te leren?' lk kijk dr even korte aan en dan weer ln het script..

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 13-08-2013 17:22

Chloe

Verbazing, ja dat was het juiste woord. Zijn humeur leek omgeslagen te zijn, veranderd. 'Uhh ik.' Had ik er stamelend uit gebracht. 'Ja ik moet het inderdaad nog flink oefenen ja. ' Wist ik er uiteindelijk met moeite uit te brengen. 'Hulp is altijd welkom.' Een stralende glimlach werd zichtbaar rond mijn lippen. 'Dat sla ik niet af.' Grijnsde ik nu.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 13-08-2013 23:36

Tyler
Ik trek mijn wenkbrauwen even op en leun tegen de muur aan terwijl ik nieuwsgierig door het script blader. Ik lees af en toe een stukje, maar had er geen behoefte aan de hele tekst te lezen.. Ik kijk op van het script naar haar en dan weer een korte blik terug. 'Wie speel jij?' Vraag ik zacht.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 14-08-2013 00:13

Chloe

'Ik ga auditie doen voor de hoofdrol, Ebony Marshall.' Legde ik trots met een glimlach uit, ja trots was ik er zeker op, dat ik al überhaupt uitgenodigd ben was al een eer. Ik bedoel iedereen heeft het nu al over de verfilming van dit boek, iedereen zegt dat het groots word, er zijn gewoon hoge verwachtingen.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 14-08-2013 00:19

Tyler
Ik kijk haar kant weer op en pers een kleine glimlach rond mijn lippen. 'wauw.. Dat is.. Geweldig.' Mompel ik zacht en probeer zo vrolijk mogelijk te klinken. Maar gek genoeg.. Ging dat erg moeilijk als ik het over andermans dromen had. Ik probeer altijd blij te zijn voor de mensen, maar het lukt me niet altijd. Waarom is het hun wel gegund, maar mij niet?
Ik ga even opzoek naar de naam in het script en lees een stuk van haar. 'Dan heb je het nog best goed.' Glimlach ik dan, gemeend.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 14-08-2013 00:31

Chloe

Zou hij het menen? Op een of andere manier klonk er een soort twijfeling in zijn stem, hij was niet helemaal overtuigend. 'Ik vind haar wel een interessant personage inderdaad, dat scheelt een hoop.' Ik bekeek hem terwijl hij de woorden in zich op nam, woord voor woord las. 'Ik heb het boek gelezen, dus ik ken de verhaallijn gelukkig al grotendeels. Echter zullen er vast wel een paar veranderingen in zitten.' Ik speelde ondertussen een beetje met mijn armband terwijl ik hem kort even aankeek.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 14-08-2013 00:43

Tyler
'Goed.' Zucht ik zacht en ga recht staan. 'Bij jouw begin, beginnen?' Ik zoek het gedeelte op waar zij voor het eerst zou beginnen met spreken en kijk haar even aan. Ik probeer me zoveel mogelijk in te leven in het stuk, om haar te helpen.. Maar dat viel me nog verdomd zwaar.

Plaats reactie