Kletsen x]

Rollenspel Echte Leven.
Plaats reactie
xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 13-08-2013 21:04

Geeft niet !
Ben zelf Ook druk met verhuizen !
So tell me, whats your problem? (:

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 13-08-2013 22:40

Nou ik ging toch met zo jongen afspreken, nou dat was vandaag. In het begin was het beetje awkward, maar uiteindelijk ja was het wel gezellig zeg maar ;') We gingen film kijken, maar heb niet veel gezien eigenlijk hahaahahah.

Nu het probleem. Hij is echt knap, spontaan, slim, lief en ja ik denk dat ik hem echt leuk ben gaan vinden. Alleen ja nu is het zo dat wij een jaar zeg maar al contact hebben. Tijdens feestje x gezoend, maar zijn vrienden zaten in mijn klas en alles en die liepen gewoon heeeeel kut te doen dat wij hadden gezoend. Die vonden het wel grappig etc en dan constant opmerkingen maken erover, vervelend.. En ja hij deed toen best wel onaardig, hij moest natuurlijk stoer doen tegen zijn vrienden terwijl hij begon met contact en alles.... Dus 3 maanden geen contact gehad, ik was klaar met hem. Ik laat me niet gebruiken voor zo iets, om daarna als oud vuil behandeld te worden. Alleen ja toch maar kans gegeven. En nu weet ik het gewoon niet meer. Ik wil gewoon niet dat hij me gaat kwetsen snapje? Een vriendinnetje van mij wist dat hij langs kwam en hij vroeg echt zo van. Weet kaylie dat ik hier ben. Dus ik zeg uh jaa? Is dat erg soms? Hij heeft er niet echt op gereageerd, maar het is wel duidelijk dat hij het niemand vertelde.

Nu weet ik het dus niet meer. Kijk hij zoekt constant contact etc, dus hij is sws wel geinteresseerd. Maar waarom mag niemand het weten? Ben ik niet goed genoeg, niet knap genoeg misschien.. Het frustreert me gewoon extreem, want ik weet niet wat hij nu wil.. Hij kan namelijk echt niet van me af blijven hahaah, echt en het voelt gewoon zo fijn. ;$

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 13-08-2013 23:27

Oh, yeaahh.. Dat 's een serieus probleem..
En laat ik daar nou net een expert in zijn! /NOT!

Ik ben daar altijd vrij direct in.. Als ik niet weet wat iemand van mij verlangt/verwacht, vraag ik het diegene gewoon. En dat zal ik in dit geval weer doen. Dan zou ik vragen wat hij nou wilt, omdat ik hem niet begrijp.. En of hij wel wilt dat iemand het weet, zonee, waarom niet, enz..

Maarjaa.. Dan ben ik een kéihárd en direct type dat een beetje schijt hebt aan de gevoelens van anderen (heeeujj, de Tyler in mij! muahaha).
Je kan het natuurlijk ook afwachten. En kijken hoe die de volgende x doet, als die samen met vrienden is.. En als die dan weer zo doet, vraag je het hem daar. Dan trek je hem apart en vraag je hem waarom of dat hij zo anders doet. Als hij zegt dat hij niet anders doet, laat je het. Of doe je boos en ga je weg. Als die echt om je geeft, wat vast het geval is, vraagt hij je later/direct wat er aan de hand is.. zoniet, weet je meteen wat je eraan hebt! ;)

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 13-08-2013 23:44

Ik word er gewoon heel erg onzeker van, zoals nu heb ik niet meer met hem gepraat ... Ik ben dan ook te eigenwijs om te beginnen moet ik zeggen. Maar daardoor word ik alleen maar meer onzeker. Terwijl ik aan de andere kant denk, hij zocht het contact zelf op en zoals vanmiddag was het gewoon zo fijn, snapjee. . Alleen die ene zin, maakte me zo onzeker..

Ik denk dat ik het indd even aankijk en dan maar de bitch ga zijn als die het weer flikt...

Zo oneerlijk dit want hij is echt ene leuke jongen ;$

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 14-08-2013 00:17

Misschien is hij zelf ook wel zo onzeker over jou. En weet hij zich niet helemaal te gedragen bij zijn vrienden. Je weet toch niet zeker of het wel aan jóu ligt.. Wie weet is dat helemaal niet zo.
En misschien, doet hij het allemaal wel zonder dat hij het doorheeft.. Dat hij niet merkt hoe erg hij veranderd, of dat hij een verkeerde gedachten bij jou opwekt, door niet te vertellen waaarom of dat hij het vroeg. (:

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 14-08-2013 00:24

Ik weet het ook niet.. Want het is wel zo dat hij eerder altijd naar me glimlachte op school, of iets zei. En na onze zoen, nadat zijn vrienden gewoon dom liepen te doen was dat over, weg. Maar dat hij nu terug contact zoekt, zegt wat toch? Dat het meer dan even een zoen met iemand was, anders zoek je niet terug contact toch?

Er kunnen zoveel verklaringen zijn, ik weet het gewoon niet. Het is wel zo dat hij het afgelopen jaar heeeeeel erg veranderd is. Dat zeggen zijn eigen vrienden zelfs. Sinds hij met zo meisje had (Lees grootste slet ooit, was ooit een hele goede vriendin van mij...... ) is het allemaal veranderd, is hij als persoon veranderd. Kijk als het aan hem had geleken hadden wij absoluut seks gehad vandaag, dat weet ik zeker. En kijk, precies daar wil ik me dus niet voor laten gebruiken snapje.. Dus ik ben benieuwd of het contact nu blijf, dan weten we het ...

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 14-08-2013 00:27

Jaa, als die je alleen daarvoor wilt.. Is het makkelijk: dumpen die handel !
Want daar doen we niet aan natuurlijk x].
Maaaaarr.. Je zult het wel zien! (;
Komt allemaal goed, schatje.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 14-08-2013 00:36

Dat sowieso inderdaad! Ik laat me daar absoluut niet voor misbruiken, echt niet. Het is gewoon frustrerend omdat het wel echt goed voelt en hij echt leuk is. Ik vind het heerlijk om in zijn armen te liggen, hmmmm. Hij is lang (1.85 ofso) , niet zo smalletjes maar ook niet extreem breed, gewoon perfect zeg maar, en dan prachtige blauwe ogen en blond haar, mhjaam. Maargoed daar heb je niets aan als het eikel is hahaahah. Ik ben benieuwd hoe dit zich vordert. Kijken of eerlijk is of gewoon dikke eikel.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 14-08-2013 00:43

hálloooooo, maak me ff jaloers ofzo. hahahaha x]

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 14-08-2013 00:46

Hahaha sorryy ;')

Plaats reactie