Wonderland

Rollenspel Echte Leven.
Plaats reactie
xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Wonderland

Bericht door xGREENLEAF » 06-08-2013 13:14

Jay. Jouw Wonderland! :D

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 18-08-2013 12:44

Felicia

Het was een prachtige zonnige dag. Samen met Hummer, mijn prachtige rottweiler, dwaalde we door de bossen. Eigenlijk was dit dagelijkse kost voor ons, ik kon er echt even mijn gedachten leeg maken en gewoon weg even genieten. Even al dat gezeur vergeten, al die vervelende mensen. Mensen, wat zijn het eigenlijk rot wezens, altijd het leven van mede soortgenoten kapot willen maken. Wij mensen genieten gewoon van andermans leed. Ik gooide een stok krachtig weg en Hummer race er achter aan. Behendig ving hij de stok en automatisch grijnsde ik. Uit het niets schoot er een verschrikkelijk misselijkmakend gevoel door mijn lijf heen, ik snak onwillekeurig naar adem. Mijn hoofd, een stekende pijn schoot erdoor heen. Met mijn hand greep ik naar een stam, ik stond ineens te duizelen op mijn benen. Ik wilde er niet aan toegeven, ik mocht er niet aan toe geven maar iets leek me naar beneden te willen zuigen. Wat was dit? Waar kwam dit vreselijke gevoel ineens vandaan? Ik kon het niet tegen gaan, ik zakte door mijn knieën heen. Zwarte vlekken kwamen opzetten in mijn zicht en onregelmatig rilde ik. Ik voelde vaag hoe Hummer zijn neus tegen mijn arm duwde en begon te janken. Mijn ademhaling was versneld en het zweet kwam opzetten, ik kon het niet tegen gaan meer, het lukte me niet. Enkel een hoopje mens bleef achter op de grond waarna haar lichaam zomaar uit het niets werd opgeslokt, verdween.

Plaats reactie