Echte Leven

Rollenspel Echte Leven.
Plaats reactie
xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Echte Leven

Bericht door xGREENLEAF » 28-07-2013 22:39

In dit spel speel je een doodnormale jongen, of meisje. Het is een spel over het dagelijkse leven. Dus je maakt dingen mee, die je normaal ook mee kunt maken x].

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 28-07-2013 23:56

Chloe King

Het zou een prachtige zonnige dag worden, verschillende zonnestralen zochten zich een weg naar binnen, de kamer van Chloe in. De zonnestralen verwarmde haar huid en maakte haar wakker. Moeizaam knipperde ze met haar ogen om ze aan het licht te laten wennen. Een kreun ontsnapte tussen haar lippen vandaan bij het overeind komen, haar spieren protesteerde hevig. Gisteren had ze de hele dag met dingen gesjouwd, ze had namelijk het huis ingericht en uitgepakt nu alles verder eindelijk klaar was. Sinds een aantal dagen zijn ze in dit nog vreemde dorp voor haar gaan wonen. Vandaag was haar eerste schooldag al, waar ze absoluut geen zin in had. Haar vader had een nieuwe baan, dat is de reden dat ze verhuisd zijn. Voorover gebogen zat ze op de rand van het bed, haar gezicht verstopt achter haar handpalmen. Het was nog vroeg, ze had nog alle tijd. Moeizaam kwam ze in beweging, echt haar hele lijf deed zeer. Een douche deed haar vast goed. Een drie kwartier later sloop ze de kamer in van haar kleine broertje, hij was alweer 6 jaar oud, wat ging de tijd ook snel. 'Ethan, wakker worden, je moet wel op tijd zijn voor je eerste schooldag hier.' De kleine jongen was direct klaar wakker, keek haar met pretoogjes aan. 'Jij hebt er duidelijk zin in.' Grijnsde ze bij het zien van zijn reactie, Ethan begon hevig ja te knikken.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 29-07-2013 00:10

Tyler
'Ty, wakker worden!' Ik grom zacht als ik wakker word geschud door een hand. 'Flikker op Tim.' Sis ik geirriteerd en trek de deken over mijn schouder, waarna ik me vermoeid omdraai. 'Schiet op. Je moet over een uur weg.' Mompelt hij zacht en verlaat mijn kamer weer. Ik kijk op de klok. Hij heeft gelijk. Over anderhalf uur begint school.
Ik blijf eigenwijs liggen en sluit mijn ogen weer. Ik heb geen zin in school. Na een half uur komt Tim opnieuw mijn kamer binnen. 'Kom op nou, je moet zo weg.' Zucht hij en trekt de deken van mijn schouder. Ik kijk hem geirriteerd aan. 'Ik ga vandaag niet.' Klaag ik. Mijn oudere broer kijkt me even aan. 'Oh, echt wel.' Zegt hij streng. Ik rol met mijn ogen. 'Tyler, je hebt een gesprek. Die kun je niet ontlopen.' Ik ga overeind zitten. 'Ik heb geen behoefte aan dat gesprek.' Tim knikt. 'Snap ik. Maar het moet.' Hij loopt weer richting de deur. 'Als je op tijd bent, breng ik je met de auto.' Ik kijk hem grijnzend aan. 'Ik ben geen klein kind meer. Ik kan zelf wel rijden.' Ik sta op van het bed. 'No way! Niet in mijn auto!' Hij loopt snel de kamer uit, waarna ik me traag klaarmaak.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 29-07-2013 00:20

Chloe King

Met z'n drieen zaten ze aan tafel, Chloe speelde een beetje met haar lepel in de cornflakes, Ethan zat te te stuiteren aan tafel en praatte honderd uit terwijl hun vader rustig de krant zat te lezen. 'Ik hoop dat ik een lieve juffrouw heb, ik ben zo benieuwd.' Zei de kleine Ethan overenthousiast, hij kon er maar niet over ophouden, over de nieuwe school. 'Dat komt wel goed, Ethan.' Zei Chloe lachend bij het zien van zijn pretoogjes, hij was op dit moment gewoon echt een stuiterbal. Hun vader, Charlie, sloeg de krant dicht met een zucht. 'Kom tijd om te gaan.' Tien minuten later zaten ze in de auto, alle drie. Ethan zat op de achterbank, met zijn rugtas stevig tussen zijn armen gedrukt. 'Gedraag je eh Ethan, lief doen! ' Sprak Chloe hem streng toe toen ze hem de school in had gebracht, ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd. 'Hee, niet kussen! Ik ben een grote stoere jongen, baah! Wat moeten ze wel niet denken nu!' Chloe ging lachend recht staan en schudde haar hoofd. 'Tot vanmiddag!' Zei ze lachend en liep vervolgens weg, haar kleine broertje achterlatend op zijn nieuwe school. Hopelijk kreeg hij het naar zijn zin.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 29-07-2013 00:35

Tyler
Ik loop naar beneden, waar vader languit op de bank lag te snurken. Ik zie nog net hoe Tim snel de laatste lege bierflesjes opruimt. Ik rol zuchtend met mijn ogen en pak mijn schooltas van de stoel. Ik gooi de nodige boeken erin en sla hem over mijn schouder. 'Klaar?' Tim komt naar me toe lopen en pakt zijn spullen ook. 'Ja.' Mompel ik zacht. Hij knikt kort en loopt voor me uit naar buiten, naar de auto. Ik trek de deur achter me dicht en volg hem. Ik stap rustig in en wacht tot we wegrijden. Hij brengt me naar school, waar ik direct doorloop naar mijn "groepje". Ik mocht de 3 jongens en 2 meiden niet echt, maar grotendeels van de school dacht hetzelfde over mij. Zij waren de enigen die ik heb om bij te staan.
Ik kijk even om me heen en ga rustig bij ze zitten, wachtend op de bel, die over een half uur zou gaan.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 29-07-2013 00:43

Chloe

Chloe bekeek het stukje papier in haar hand, eerst engels, dan wiskunde en dan alweer pauze. De boeken die ze niet nodig had deed ze in haar locker, waar ze voor stond. De receptioniste waar ze net geweest was, was echt ene verschrikkelijk chagrijnig iemand, ze was dus wel erg benieuwd nu hoe deze school verder zou zijn. Lokaal 43, daar zou ze zo meteen haar eerste les hebben. Ze sloot haar locker om vervolgens maar een beetje rond te kijken, de aula was niet bepaald groot, kleiner als ze gewend was. Er stonden wat tafels met stoelen, wat automaten, een kantine waar je ook eten kan halen en ja verder was het niet veel. Het was ook allemaal erg saai qua kleur. De bel ging en haar mede studenten kwamen ineens in beweging, een enorme drukte was het gevolg. Vrij vlotjes vond ze lokaal 43, om vervolgens achterin bij het raam zich te nestelen, alleen, onopvallend. Hopelijk viel het niet op dat ze nieuw was, ze had niet bepaald behoefte aan bekijks of iets.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 29-07-2013 00:48

Tyler
Ik loop samen met een van mijn vriendin, Jack, naar lokaal 43. Geen idee welke les we hebben, dat interesseert me niet zo. Ik loop rustig het lokaal binnen en ga op mijn standaard plek zitten. Ja, ik had een standaard plek. Jack komst naast me zitten en kijkt de klas even rond. Hij stoot me grijnzend aan met zijn elleboog en wijst op een meisje. Ik kijk ook in haar richting en grijns schaapachtig. Jack begint te lachen en draait zich recht als de leraar hem roept. Ik zucht verveeld. Dit werd saai. We worden in groepen verdeeld voor een opdracht. Gelukkig mag ik straks weg uit deze les, voor dat gesprek..

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 29-07-2013 00:57

Chloe

Vooraan in het lokaal stond een oudere man, van een jaar of 50 gokte ze zo. Hij had duidelijk veel geleden in zijn leven, de rimpels waren extreem zichtbaar in zijn gezicht, zijn ogen stonden dof en hij stond wat voorover gebogen, vermoeid. Hij begon met zijn les, duidelijk niet beseffend dat er een nieuw iemand aanwezig was in deze les. Zijn geheugen was ook duidelijk niet meer zoals het geweest moest zijn. Verveeld bladerde Chloe wat door het boek, zuchtend. De man trok haar aandacht pas weer toen hij aangaf dat ze groepjes moesten vormen, voor een opdracht. Gefrustreerd rolde ze met haar ogen, fijn. Direct begonnen er zich groepjes te vormen terwijl Chloe niet eens de moeite nam om bij een groepje te horen. Ze kende toch niemand. Haar vingers gleden kort door haar haren, ze draaide een bruine lok rond haar vinger, zonder ook maar iemand een blik waardig te gunnen.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 29-07-2013 01:06

Tyler
Jack tikt me aan, om in een groepje te gaan. Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. 'Ik heb al iemand.' Grijns ik en sta op. Ik loop naar het meisje achterin de klas en ga bij haar zitten. 'Hallo.' Zeg ik vriendelijk en glimlach kort. Ik kijk nog even naar Jack, die met zijn ogen rolt en een ander zoekt. Ik glimlach tevreden. Ik wilde altijd eerst de nieuwen uitproberen. Dat werd vaak een stuk leuker dan altijd maar dezelfden.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 29-07-2013 01:17

Katherina Grey

Verbaasd keek ze op toen ze de stoel naast zich hoorde verschuiven, iemand ging naast haar zitten. De jongeman in kwestie zei vriendelijk hallo, gevolgd door een korte glimlach. 'Hee.' Wist ze er met een enigszins vriendelijk glimlach uit te persen. Hij zag er uit als zo'n typisch jongen die ieder meisje wel dacht te kunnen krijgen, hij had vast een weddenschap met zijn maten en dat hij daarom bij haar ging zitten. Er was niets mis met zijn uiterlijk, eigenlijk alles behalve, hij zag er echt goed uit, maar dat was juist het probleem, hij wist dit waarschijnlijk al te goed en had daarom een flink ego. Ze bekeek het bord en las aandachtig wat er stond, de opdracht.

Plaats reactie