Echte Leven

Rollenspel Echte Leven.
Plaats reactie
xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 17-08-2013 19:10

Chloe

De schuldgevoelens, ze kwamen terug op dagen. Ik voelde me gemeen, achterbaks, dat ik niets tegen mijn vader over hem durfde te zeggen. Aan zijn blik te zien was duidelijk dat Tyler er ook niet bepaald van gediend was. Hij vroeg of ik mee ging. De deur had ik achter me gesloten en zuchtend was ik op het opstapje gaan zitten. 'Waar heen?' Ik keek op naar hem en probeerde vriendelijk te glimlachen.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 17-08-2013 19:14

Tyler
lk haal mijn schouders op. 'Het park.' Antwoord lk simpel en stop mijn handen ln mijn zakken. lk kijk even naar het huis en zucht diep. 'Nee, laat ook maar..' Mompel lk zacht. 'Je vader ls net thuis.' lk glimlach ongemakkelijk en loop langzaam weg. 'Bedankt voor je hulp.' Mompel lk zacht.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 18-08-2013 11:22

Chloe

Langzaam liep hij weg, en ik, ik keek hem enkel na. Weer lijk ik mijn stem verloren te zijn, wat was dat toch? Ik was gewoon weg niet in staat om hem tegen te houden, ook maar iets te zeggen. Zuchtend kwam ik overeind en ik liep terug naar binnen. 'Wat was je doen?' Vroeg Charlie vriendelijk, het was duidelijk dat hij deze dag een goed humeur had. Simpel had ik mijn schouders opgehaald. 'O gewoon, even een frisse neus halen.' Mompelde ik terwijl ik me op de bank liet zakken. Een beetje nerveus keek ik naar Ethan, hopelijk zou hij zijn mond houden.

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 18-08-2013 12:03

Tyler
lk loop langzaam terug naar het park, richting de plek waar lk beide avonden sliep. Jasper springt op en loopt op me af. 'Tyler! Verdomme man, lk was bezorgd! Waar zat je?' lk mompel bijna onverstaanbaar Chloes naam en ga zitten. Hij komt zwijgend naast me zitten, wetend dat er lets was.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 18-08-2013 12:20

Chloe

Ethan had er nog niets over gezegd, gelukkig. Na het eten was ik in de tuin gaan zitten met het script in mijn handen. Ik moest het doorlezen, oefenen, maar het lukte me simpelweg niet. Mijn gedachten dwaalden constant weg, naar hem. Het had perfect gevoeld wanneer hij mij aanraakte. Een heerlijk gevoel in mijn onderbuik was ontstaan... Maar hij was fout, hij had gewoon veel bagage en zou ik daar mee kunnen omgaan?

xGREENLEAF
Site Admin
Berichten: 258
Lid geworden op: 28-07-2013 21:44

Bericht door xGREENLEAF » 18-08-2013 12:31

Tyler
lk vertel hem alles wat lk nodig vond om te vertellen. Hij luistert aandachtig en blijft rustig naast me zitten. 'Ze wilt niet dat haar vader weet dat ze met me omgaat.' Zucht lk uiteindelijk. 'Misschien moet lk haar gewoon laten. Maar het lukt me niet..' Hij kijkt me even bezorgd aan. 'Het komt wel goed. Zorg gewoon dat je goed je best doet op school. En dan komt alles wel goed.' lk knik enkel een keer.

xWildrose
Berichten: 249
Lid geworden op: 28-07-2013 22:03

Bericht door xWildrose » 18-08-2013 12:49

Chloe

Streng sprak ik mezelf toe, ik moet aan mijn toekomst denken. Dit is mijn droom en ik heb daar alles voor over. Ik kon nu simpelweg geen afleiding gebruiken, dat mocht gewoon niet. Ik ging mijn moeder trots maken, en dus moest ik gewoon keuzes maken. Mijn aandacht vestigde ik terug op het script en ik begon het weer door te lezen. Fanatiek bleef ik door oefenen, probeerde het op verschillende manieren uit en vroeg mijn vader soms om wat advies.

Plaats reactie